Reklamace, záruka, Ticket system na GearBest

V dnešním vlog speciále se podíváme jak na záruku a na reklamaci na GearBest za použití dvou možných způsobů – jeden je Ticket system přes tlačítko My Tickets a druhý je After-Sales Application. Co vše mám udělat, co vše potřebuji a co bych měl doložit, když chci něco reklamovat přes půl zeměkoule.

GearBest: https://goo.gl/yxD8PT

Předchozí návody: https://goo.gl/c7Pa6p
(Registrace na GearBest, Registrace na Paypal, Celní řízení)

Google translator: https://goo.gl/NXqCcq

Giveaway: https://youtu.be/ReUC_rSadRQ

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

error

Líbí se Vám tato stránka? Prosím, sdělte to svým kamarádům ;)